Reklama dopasowana do zmieniających się czasów

Badziki - Buttony - Przypinki - ButtonflyPL

Paradoksalnie w świecie, w którym praktycznie wszystko można kupić za pieniądze, coraz trudniej jest coś sprzedać. Konkurencja na rynku jest ogromna i stale rośnie. Nowych firm ciągle przybywa. Przetrwają więc ci najsilniejsi (co wcale nie znaczy – najwięksi). Ci, którzy potrafi dostosować siebie i swoją ofertę do zmieniających się czasów. Świetnie to widać na przykładzie firm, które stawiają na nowoczesne media – internet czy telewizję, jak również gadżety reklamowe, typu badziki – przypinki.

Dzisiaj dla firmy nie istnieć w mediach, to tak jakby nie istnieć w ogóle. Obecnie klienci chętnie śledzą ofertę ulubionej marki właśnie na rozmaitych portalach społecznościowych, poprzez e-sklepy, blogi influencerów itp. Lubią być z nią stale w kontakcie np. poprzez profil na Facebooku, Twitterze itp. Lubią też jednak „zżyć się” z firmą, nie tylko wirtualnie, ale i realnie poprzez namacalne gadżety firmowe, które mogą nosić jak np. rozmaite przypinki reklamowe, znane również jako badziki czy buttony itp. albo te, które przypominają o sobie codziennie przy okazji otwierania lodówki (magnesy na lodówkę) lub picia porannej kawy (kubek z logo).

Dzisiaj reklama musi docierać do klienta w sposób bardziej subtelny niż miało to miejsce kiedyś. Zbyt irytujące reklamy sprawiają, że marka zaczyna nam się po prostu źle kojarzyć i podświadomie rezygnujemy z jej wyboru. Do tego, wydaje się, że tylko połączenie nowoczesnych metod reklamy z tymi bardziej tradycyjnymi może przynieść oczekiwany rezultat w postaci rosnących słupków sprzedaży.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*